Työnantaja – ”what’s in it for me?”

Pitkällä aikavälillä annamme itsellemme aikaa pohtia yrityksemme tilaa ja tavoitteita, tehdä tilinpäätöksiä ja laatia uusia suunnitelmia yrityksemme tulevaisuutta varten. Mutta mitä jos tilanteet muuttuvat nopeammin…

SUUNNITTELE ORGANISAATIOSI!

Yritykset ja organisaatiot työskentelevät nykyään yhä monimutkaisemmassa ja nopeammin muuttuvassa toimintaympäristössä. Tämä on paljolti digitaalisen vallankumouksen tulosta. On selvää, että tekniikka etenee ennennäkemättömällä nopeudella. Sosiaalinen…

MYYNTIORGANISAATIONNE TULEVAISUUS

Kuinka Y-sukupolvi (1980 jälkeen syntyneet) suhtautuu myyntityöhön? ProSalesInstitute ja SalesOnly toteuttivat yhteistyössä tutkimuksen, joka selvittää Y-sukupolven kiinnostusta ja asenteita myyntityöhön. Lataa koko tutkimus etusivulta… MEIDÄN…

OLETKO PALKKAAMASSA HUIPPUMYYJÄÄ?

Miksi sinun kannattaa käyttää apunasi rekrytoinnin ammattilaista? Kustannukset Ajattelet, että ulkopuolisen rekrytointikonsultin käyttäminen on kallista. Toisaalta myös itse toteutettu rekrytointiprosessi synnyttää kustannuksia. Tehtävän markkinointi, oikeiden…

OOTKO SÄ JOKU MYYJÄ, VAI?

Soitin ennestään minulle tuntemattomalle asiakkaalle. Hän edusti yritystä ja liiketoiminnan alaa, joka puhutteli minua ja tästä syystä päädyin kontaktoimaan häntä. Halusin kertoa, että arvostan heitä…

5 VINKKIÄ MYYJIEN OHJAAMISEEN JA VALMENTAMISEEN

Yksi menestyvän myyntiorganisaation keskeisistä piirteistä on esimiesten kyky valmentaa ja antaa tehokkaasti palautetta (ProSales, Performance management in B2B sales). Miten siis teet sen tehokkaasti? Tässä…

Creating value for your customers has always been dependent on knowing your customers’ needs and challenges, and responding with the right offering and customer service in…