On sanottu, että viimeisen kymmenen vuoden aikana myynti on muuttunut enemmän kuin edellisen sadan vuoden aikana. Taustalla on tutut termit digitalisaatio ja globalisaatio. Jokaisen saatavilla /../
Miten rekrytoit hyvän B2B-myyjän? Hyvän B2B-myyjän rekrytointiin liittyy monia sudenkuoppia. Kun esimerkiksi korvausrekrytoinnissa tilanne on päällä, haetaan lähteneen Kallen tilalle helposti vain uutta Kallea. Kun /../
Myyntiin ja myyjiin liitetään vielä vanhakantaisia stereotypiota. Pölyimurikauppias asuu sitkeästi mielikuvissa, vaikka hyvä myyjä on tänään enemmän analyyttinen, tilannetajuinen ja konsultoiva. Sitkeän luukutuksen sijaan hyviltä /../
Lähiaikoina olen törmännyt siihen, että monet myyjät, jotka ovat olleet samassa työpaikassa pitkään, etsivät nyt kuumeisesti uusia haasteita. Sen lisäksi monet ovat kyselleet, mikä on /../
Osallistuin 8/11 ProSales Ab:n järjestämään vuotuiseen myyntialan tapahtumaan, The Sales Conference, 2018 Tukholman Globenissa. Tilaisuus oli kerännyt paikalle noin 1.000 myynnin parissa toimivaa päättäjää ja /../
Katso ja kuuntele Salesonly Finlandin toimitusjohtajan Mikko Törnin vinkit tämän päivän rekrytointiin, myynnin kehittämiseeen ja tuloksekkaaseen johtamiseen.
Nyt se on totta, mitä mediassa puhuttiin “ihmispulasta” viisi, kuusi vuotta sitten. Hyvien myyjien löytyminen ja rekrytointi on haasteellista, mutta ei mahdotonta. Lue Adeptuksen päävalmentajan Pekka /../
Aloin pyöritellä asioita mielessäni keskusteltuani hyvän ystävän kanssa, joka oli juuri vaihtanut työpaikkaa. Mitkä asiat muodostavat pohjan sille, että uudelle työntekijälle luodaan miellyttävä työpaikka ja /../
”Haluan työskennellä ihmisten parissa!” on lause, jonka me rekrytointikonsultit kuulemme usein etenkin naisten suusta. Melkein kaikki lisäävät: ”Mutta en ole mikään myyjä!” Samalla kuulemme melkein kaikissa /../
Kaikki yhtiöt eivät ole nimeltään Nike tai Spotify. Kaikilla yhtiöillä ei ole mahdollisuuksia palkata ketä tahansa. Kaikki yritykset eivät toimi markkinoilla, joilla on loputon määrä /../
Kaikki yhtiöt eivät ole nimeltään Nike tai Spotify. Kaikilla yhtiöillä ei ole mahdollisuuksia palkata ketä tahansa. Kaikki yritykset eivät toimi markkinoilla, joilla on loputon määrä /../
Mitä haluamme tällä sanoa? Että jos olet kunnianhimoinen henkilö, joka haluaa toimia yritysmaailmassa iästä riippumatta – varmista, että pysyt ajan tasalla! Miten? Voit pysyä nykyään /../
Pitkällä aikavälillä annamme itsellemme aikaa pohtia yrityksemme tilaa ja tavoitteita, tehdä tilinpäätöksiä ja laatia uusia suunnitelmia yrityksemme tulevaisuutta varten. Mutta mitä jos tilanteet muuttuvat nopeammin /../
Yritykset ja organisaatiot työskentelevät nykyään yhä monimutkaisemmassa ja nopeammin muuttuvassa toimintaympäristössä. Tämä on paljolti digitaalisen vallankumouksen tulosta. On selvää, että tekniikka etenee ennennäkemättömällä nopeudella. Sosiaalinen /../
Kuinka Y-sukupolvi (1980 jälkeen syntyneet) suhtautuu myyntityöhön? ProSalesInstitute ja SalesOnly toteuttivat yhteistyössä tutkimuksen, joka selvittää Y-sukupolven kiinnostusta ja asenteita myyntityöhön. Meidän on turvattava nuorten kiinnostus /../
He ovat nyt koputtelemassa ovelle. Uusi sukupolvi haluaa astua sisälle. Mutta ei ovesta, jossa lukee ”myyjä”. Se ammatti ei ole edes kymmenen kärjessä. Ilman myyntiä /../
Aiempi kuva internetistä on tietokone tai puhelin, joka on liitetty verkkoon, jotta voimme hakea tietoa, julkaista postauksia, tehdä ostoksia, vierailla sivustoilla jne. Käyttöalueet ovat kuitenkin /../