Fmcg ja Foodservice

FMCG och foodservice

Ostokäyttäytyminen muuttuu

Koska kuluttajien käyttäytyminen on muuttunut koskien tuotteiden ja palvelujen ostamista, koko FMCG/Foodservice ja elintarvikkeiden vähittäiskauppa kokee suuria muutoksia. Tämä asettaa suuret vaatimukset tuotannon vaiheille, liiketoiminnan kehittämiselle, markkinoinnille ja myynnille, top of mind -tunnettuudelle, trendien seuraamiselle ja ympäristön valvomiselle alan johtajan aseman saamiseksi tai säilyttämiseksi.

Vaikutusasteen ymmärtäminen

Jos työskentelet vähittäiskaupan alalla, FMCG-alueella, food servicessa tai elintarvikkeiden vähittäiskaupan alalla, on ehdottoman tärkeää ymmärtää, miten yritykseesi vaikuttaa se, että markkinat menettävät yhä enemmän osuuksia tukkuliikkeille. Olet sitten lanseeraamassa uutta tuotetta, ankkuroimassa tärkeää asiaa tai rakentamassa pitkäaikaista tuotemerkkiä, sinun tulee tuntea järjestelmä ja suuntaukset sekä ymmärtää, ketkä ovat tärkeimpiä sidosryhmiäsi. Sinun tulee myös ymmärtää, miten tämä vaikuttaa nykyiseen ja tulevaan myyntiisi ja sen myötä myös myyntiorganisaatioosi.

Tietoa salesonlyn fmcg-alueesta

SalesOnly on yritys, joka erikoistuu yksinomaan myyjien ja myyntitoimintojen rekrytointiin. Väitämme, että ratkaiseva menestystekijä kestävälle ja tuottoisalle rekrytoinnille on se, että rekrytointikonsulttimme ymmärtävät asiakkaidemme liiketoiminnan. FMCG-alueelle on kerätty yritysmaailman asiantuntevimmat konsultit, jotta voisimme optimoida tarjouksemme ja luoda lisäarvoa sekä asiakkaille että työnhakijoille. Ota yhteyttä!

MITÄ SAAT
  • Yhteistyökumppanin, jolla on vankkaa tietämystä ja kokemusta segmentistä
  • Konsultointia siitä, miten voit varmistaa tulevan osaamisen
  • Rekrytointikonsultin, joka ymmärtää myynnin muutoksen suhteessa toimialaan

Lue lisää rekrytointiprosessista ja siitä, miten varmistamme laadukkaan valintaprosessin. Ota yhteyttä vastaaviin rekrytointikonsultteihin saadaksesi lisätietoa!

Ota yhteyttä