”Kun itse tekee, niin ei maksa mitään” on sitkeä rekrytointimyytti. Seuraan itse liike-elämän kehitystä, myynnin murrosta ja myynnin rekrytoinnin sopeutumista uusiin vaatimuksiin aitiopaikalta ja tiedän, /../
Hyvän B2B-myyjän rekrytointiin liittyy monia sudenkuoppia. Kun esimerkiksi korvausrekrytoinnissa tilanne on päällä, haetaan lähteneen Kallen tilalle helposti vain uutta Kallea. Kun kiire on kova ja /../
Myyntiin ja myyjiin liitetään vielä vanhakantaisia stereotypiota. Pölyimurikauppias asuu sitkeästi mielikuvissa, vaikka hyvä myyjä on tänään enemmän analyyttinen, tilannetajuinen ja konsultoiva. Sitkeän luukutuksen sijaan hyviltä /../
Osallistuin 8/11 ProSales Ab:n järjestämään vuotuiseen myyntialan tapahtumaan, The Sales Conference, 2018 Tukholman Globenissa. Tilaisuus oli kerännyt paikalle noin 1.000 myynnin parissa toimivaa päättäjää ja /../
Kuinka Y-sukupolvi (1980 jälkeen syntyneet) suhtautuu myyntityöhön? ProSalesInstitute ja SalesOnly toteuttivat yhteistyössä tutkimuksen, joka selvittää Y-sukupolven kiinnostusta ja asenteita myyntityöhön. Meidän on turvattava nuorten kiinnostus /../